tisdag 26 januari 2010

Ont i röven

Hej hej!

I morse märkte jag av att jag hade så ont i röven. Igår gick jag nämligen till mormor, men fattar inte att jag har fått träningsvärk för det!! Då är man verkligen otränad utav bara fasen! Vad pinsamt. Jaja.
Jag vägde mig iallafall hos mormor. Gått up cirka 4,7 kilo sedan innan sommaren. Det visste jag inte riktigt om jag gillade. Fast jag gillade inte det. Nu får det bli ändring. Imorgon ska jag handla mat till lchf-kost. Störande att hela min frys är proppfull, helt ärligt, jag får inte ens in ett baconpaket. Jag hade tydligen glömt stänga det riktigt så att kycklingen hade tinat upp lite... Men bara den dock... Hm! Det kanske klarade sig bra ändå. För frysgrejer behöver jag inte och det är ju jättebra! Bara kulskåprsgrejer. Jag har egentligen sjukt mycket mat hemma. Jag överdriver inte... Räcker nog till två personer i två månader. Anyway, nu ska jg greja lite här hemma.
Hoj på er!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar