måndag 25 januari 2010

Frukost

God morgon!

Nu ska jag äta lite frukost. Det blir två kokta gg som jag mosar tillsammans med smör och salt, en banan och kaffe. Mums!
Efter frukost så är det ju Våra Bästa År och sedan ska jag nog ta en långpromenad. Jag och min vän kanske skulle träna zumba idag om hon har tid, hon hade inte riktigt i huvudet vad hon skulle göra. Men kan hon inte så tar jag en extra promenad eller simmar i ent imma. Hade varit intressant att veta hur lång tid det tar att simma 40 längder... Nämligen hade man kunnat bestämma att man istället för att simma 40 längder så kan man simma i en timma. Det är ju så jobbigt att räkna längder. Jag glömmer alltid av! Haha! Får kolla nästa gång jags immar hur lång tid det tar...

Då återgår jag till frukosten!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar