söndag 7 februari 2010

Working

Hej hej!!

Jag har inte haft lust att skriva här men nu kände jag att jag får uppdatera lite. Hehe! Nu är det nämligen så att i fredags jobbade jag natten för första gången! Jag var sjukt trött och var inte alls med där på morgonen, i huvudet alltså! Men det kanske kan bero på att jag jobbade dagen också 7-14. Hehe, men det är bra att man får jobb iaf. Jag diskuterade med den jag jobbade med att även om man vill ha så mycket jobb som möjligt, alltså kväll/natt vadfan som helst, så finns ju risken att vet de att jag kan tänka mig att jobba natt så ringer de inte in mig så mycket på dagen, vilket jag tycker kan vara lite irriterande om det händer... Fick jobb i morgon också på natten, men men vad gör man inte ? Hehe!
Nu ska jag städa lite tänkte jag, hoj hoj !

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar